Overslaan en naar de inhoud gaan

Belgisch e-commercebureau Dear digital betreedt de Nederlandse markt

Dear digital opent een kantoor in Amsterdam en focust zich op webwinkels en digitale marketing.
Nihad Memic
Nihad Memic
© Afbeelding: aangeleverd
Nihad Memic
Nihad Memic
© Afbeelding: aangeleverd

Het Belgische e-commercebureau Dear digital (volgens eigen spelling: dear digital) breidt uit naar Nederland. Dear digital opent een kantoor in Amsterdam en stelt Nihad Memić aan als managing director. Het bureau bouwt webshops via Shopify, zet ERP-systemen op via Odoo (een Belgisch platform) en verzorgt digitale marketing op platformen als TikTok, Google en Facebook. 

related partner content for mobile comes here

Lokale kennis en expertise

Niels Desot, ceo van Dear digital, zegt dat stijgende vraag vanuit Nederland het bedrijf heeft doen besluiten om hier een kantoor te openen. 'De toetreding van Nihad Memić als managing director voor de Nederlandse markt is een belangrijke stap op weg naar uitbreiding van onze activiteiten in Nederland. We helpen e-commerce bedrijven met schalen in Europa. Daar hoort lokale kennis en expertise bij.' Memić noemt het een 'eervolle opdracht om het zeer talentvolle team verder te ondersteunen en de activiteiten in Nederland uit te breiden.'

Dear digital is een jong bureau (opgericht in 2020) en zegt al meer dan veertig werknemers te hebben. Het bureau heeft in Nederland onder meer 4Gold, Mama Deli, Yummygums en Smyle als klanten. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in