Overslaan en naar de inhoud gaan

PR-bureau NewsLab krijgt driekoppig management met toetreden van Stefan Wilten

Hij richt zich vooral op corporate communicatie, naast managing director Talitha Dirkzwager
Het Newslab-management met (v.l.n.r.) Isabelle Los, Stefan Wilten en Talitha Dirkzwager
Het Newslab-management met (v.l.n.r.) Isabelle Los, Stefan Wilten en Talitha Dirkzwager
Het Newslab-management met (v.l.n.r.) Isabelle Los, Stefan Wilten en Talitha Dirkzwager
Het Newslab-management met (v.l.n.r.) Isabelle Los, Stefan Wilten en Talitha Dirkzwager

Stefan Wilten (35 jaar) is toegetreden tot het managementteam van PR-bureau NewsLab. De dagelijkse leiding van het bureau is daarmee in handen van drie personen. Naast Wilten zijn dat director Isabelle Los en managing director Talitha Dirkzwager.  

related partner content for mobile comes here

Stefan Wilten werkt sinds 5,5 jaar bij NewsLab en is in die tijd opgeklommen tot senior-adviseur en aanvoerder van het corporate team.

‘Hij voelt heel goed aan wat er binnen zijn team speelt en heeft veel affiniteit met talentontwikkeling van collega’s’, zegt Talitha Dirkzwager. ‘Aangezien Isabelle en ik beiden vooral actief zijn voor klanten van het consumenten PR-team, vonden we het prettig om ook ons corporate team steviger vertegenwoordigd te hebben binnen het management.’

Daar gaat Wilten zich met name richten op talentontwikkeling, het corporate team en diverse corporate producten, zoals thought leadership en de zogenoemde PRessure Cooker-sessies.

NewsLab werkt voor zowel Brand PR als Corporate PR klanten in diverse sectoren, zoals FMCG, retail, leisure en finance. Het werd in 2006 opgericht door Hans Ekhart en Marc de Mönnink. Zij runden daarvoor elf jaar samen TBWA\PR Company. Zij zijn nog altijd betrokken bij het bureau en richten zich op creatie en communicatietrainingen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in