TBWA Nederland benoemt Marc van Eck tot chief growth officer
Marc van Eck (56), oprichter en partner van New Growth Strategies, is per 1 februari benoemd tot chief growth officer van TBWA Nederland. In zijn nieuwe rol zal hij zich primair bezighouden met het helpen van klanten van TBWA Nederland om hun commerciële doelen te (her)definiëren en realiseren.
Van Eck blijft betrokken bij New Growth Strategies, de consultancy-tak TBWA die is voortgekomen uit de overname van Business Openers in 2019. Het zelfstandig opererende bureau is onderdeel van de TBWA\Neboko Groep. De dagelijkse leiding blijft in handen van mede-oprichter en managing partner Joost van Gelder. Randy van Essen, voormalig CMO van O’Neill en T-Mobile gaat de branding-tak van New Growth Strategies leiden.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaRik Ledder, ceo van TBWA Nederland: ‘We spelen al langer met de gedachte hoe we Marcs toegevoegde waarde nog beter kunnen aanwenden voor onze hele organisatie. Met een rol van Marc in heel TBWA Nederland denken we dat te kunnen realiseren.’
Onder TBWA Nederland vallen de labels TBWA\Neboko, TBWA\X, Vidiboko, Ara Rotterdam, Ara Eindhoven, Jump! Retail en New Growth Strategies.
Van Eck is naast zijn consutancy-activiteiten sinds 2017 voorzitter van het college van Register Marketeers. Ook is hij een van de partners van de onlangs opgerichte Iris Academy.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidOp je lijf geschreven Marc deze nieuwe rol!