Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWA Nederland benoemt Marc van Eck tot chief growth officer

Marc van Eck krijgt een nieuwe rol binnen TBWA en wordt chief growth officer.
Marc van Eck
Marc van Eck

Marc van Eck (56), oprichter en partner van New Growth Strategies, is per 1 februari benoemd tot chief growth officer van TBWA Nederland. In zijn nieuwe rol zal hij zich primair bezighouden met het helpen van klanten van TBWA Nederland om hun commerciële doelen te (her)definiëren en realiseren.

related partner content for mobile comes here

Van Eck blijft betrokken bij New Growth Strategies, de consultancy-tak TBWA die is voortgekomen uit de overname van Business Openers in 2019. Het zelfstandig opererende bureau is onderdeel van de TBWA\Neboko Groep. De dagelijkse leiding blijft in handen van mede-oprichter en managing partner Joost van Gelder. Randy van Essen, voormalig CMO van O’Neill en T-Mobile gaat de branding-tak van New Growth Strategies leiden.

Rik Ledder, ceo van TBWA Nederland: ‘We spelen al langer met de gedachte hoe we Marcs toegevoegde waarde nog beter kunnen aanwenden voor onze hele organisatie. Met een rol van Marc in heel TBWA Nederland denken we dat te kunnen realiseren.’

Onder TBWA Nederland vallen de labels TBWA\Neboko, TBWA\X, Vidiboko, Ara Rotterdam, Ara Eindhoven, Jump! Retail en New Growth Strategies.  

Van Eck is naast zijn consutancy-activiteiten sinds 2017 voorzitter van het college van Register Marketeers. Ook is hij een van de partners van de onlangs opgerichte Iris Academy. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Floris van Dam

Op je lijf geschreven Marc deze nieuwe rol!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in