Overslaan en naar de inhoud gaan

Maartje Grossouw nieuwe managing director Qi

Ze leidt het bureau samen met Michiel Bais (creative director) en Peter Rutgers (operational director).
Maartje Grossouw
Maartje Grossouw
Maartje Grossouw
Maartje Grossouw

Maartje Grossouw is per 1 januari 2023 gestart als managing director van Qi - het Utrechtse bureau dat gespecialiseerd is in boardroom creativity, employee engagement en branding.

related partner content for mobile comes here

Qi is onderdeel van Only Creative Entrepreneurs, een community die verschillende marketing agencies samenbrengt, elk met hun eigen specialisme en onder eigen naam. Qi werkt onder andere voor Rabobank, DAS, Nestlé en Vista.

De rol van managing director bij Qi werd in het verleden vervuld door Frans de Vries, de oprichter van Only Creative Entrepreneurs, maar dat was alweer een tijd geleden. 

Op de kaart

Het bureau kreeg weer behoefte aan iemand die de functie vervult om zijn commerciële te slagkracht vergroten en zichzelf meer op de kaart te zetten. Aan Maartje Grossouw die taak. Ze leidt het bureau samen met Michiel Bais (creative director) en Peter Rutgers (operational director).

Maartje Grossouw heeft veel ervaring in het aansturen van teams en inhoudelijke kennis van branding, interne communicatie, sponsoring en marketingcommunicatie.

Na ruim twintig jaar aan klantzijde bij onder andere Wolters Kluwer, Randstad en Visma, heeft zij de afgelopen jaren onder andere als managing director gewerkt bij bureaus als Marcommit en Gstalt.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in