Je houdt van de Appie of je houdt niet van de Appie. Met de liefde van de Amerikaanse Carl Adams voor de oer-Hollandse supermarktketen zit het in ieder geval wel goed. Die gaat zó ver dat hij het logo heeft laten vereeuwigen - in zijn gezicht.
Adams deelde foto's van de tattoo op online platform Reddit, waar hij wordt bedolven onder de reacties. 'Ik hoop dat iemand van het management dit ziet. Ik heb gehoord dat dit de manier is om voor de rest van mijn leven gratis stroopwafels te krijgen?', schrijft de Amerikaan bij de kiekjes. Dat lijkt er niet in te zitten, al laat Albert Heijn in een reactie weten Adams wel tegemoet te komen. 'Carl is een echte fan zo te zien. We zullen hem een pakje stroopwafels opsturen.'
Adams, die zelf als tattoo-artist werkt, kent de van origine Zaanse supermarktketen van zijn tijd in Nederland: tot afgelopen zomer werkte hij een paar maanden in Amsterdam, meldt NH Nieuws woensdag. En hoewel hij nu in New York woont, kan hij niet wachten om terug te komen. 'Als Amerikanen Nederland weer in mogen, neem ik de eerste vlucht terug. Dan ga ik elke dag naar de Albert Heijn om de tattoo te laten zien, haha', zegt hij tegen de zender.
Stroopwafels
Hij kwam op het idee toen een bevriende tattoo-artist vroeg of hij een gratis tatoeage op zijn gezicht wilde laten zetten. 'Toen ik nadacht over wat voor tattoo ik wilde, moest ik aan Albert Heijn denken. De supermarkt ziet er veel mooier uit dan die in Amerika.' Hij is zo enthousiast dat hij er zelfs over nadenkt een lied te maken over de keten. 'Het logo is perfect, de marketing is perfect. Ik krijg er niet voor betaald en verwacht ook er niets voor terug. Misschien alleen wat stroopwafels dus, haha.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!