Overslaan en naar de inhoud gaan

Wederom goed jaar Audax

Audax heeft wederom een succesvol jaar achter de rug. Het bedrijfsresultaat ten opzichte van 2002 steeg met 24 procent tot bijna 20 miljoen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nettoresultaat steeg met 13 procent tot ruim 12 miljoen in 2003. Alle werkmaatschappijen droegen bij aan de verbeterde resultaten.

related partner content for mobile comes here

Bij Audax Publishing namen de omzetten op zowel de lezers- als advertentiemarkt toe. Over de gehele breedte van het assortiment werden de extra omzetten behaald, met als speerpunten Vriendin, HP/de Tijd en Glossy. De strategie van Audax blijft naar eigen zeggen gericht op een 'verdere versteviging van zijn marktaandeel over de gehele breedte van het bedrijf en op het behouden van zijn zelfstandigheid en familiale karakter'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in