Starcom MediaVest domineert Festival of Media Global 2013
Starcom MediaVest Group was gisteravond de grote winnaar bij het Festival of Media Global 2013 Awards. Het mediabureau won vijf van de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Starcom MediaVest Group werd uitgeroepen tot Network of the Year en Agency of the Year (Starcom USA). Er was ook Nederlands succes voor Starcom met de campagne van de stichting ALS ('Ik ben inmiddels overleden'), in samenwerking met Publicis en Vivaki.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Er waren meer dan duizend inzendingen voor het Festival of Media Global 2013 Awards. De prijzen warden dinsdagavond uitgereikt in Montreux.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMeer over het festival in het artikel van hoofdjurylid Léonie Koning.
Alle winnaars staan hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid