Grolsch: WOM-actie Stender Red Orange
Grolsch komt deze lente met het alcoholarme drankje Stender Red Orange. Met een word of mouth-actie hoopt merk een schare fans aan zich te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Grolsch werkt hiertoe samen met word of mouth-marketingbureau Trnd. 5.000 consumenten ontvangen de komende maand 120.000 blikjes, die ze mogen uitdelen in hun vriendenkring.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De geselecteerde consumenten ontvangen aanvullende informatie over het merk en het drankje, en mogen het dan vier weken lang uitproberen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarna wordt verslag gedaan van hun bevindingen.
De belangrijkste doelen tijdens deze campagne: het verkrijgen van waardevolle feedback, het creëren van bekendheid en het uitproberen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid