Overslaan en naar de inhoud gaan

2.000 artikelen op MobileMarketing.nl

Zonder dat we het doorhadden is vorige week alweer het 2000ste mobile marketing artikel op deze weblog geplaatst. Een mooi moment om alle…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is goed om te zien dat steeds meer mensen dit platform, maar vooral de Mobile Marketing & -Advertising industrie willen ondersteunen door het delen van hun kennis en ervaring.

related partner content for mobile comes here

Alle dank gaat uit naar:
August de Vocht(Gemoro Mobile Media), Bart Zoetmulder (Veronica), Marc Veuger (Two Screen), Naos Wilbrink (aFrogleap), Roel van Eersel (Mocreate),Don Fontijn (Maddle),Hans Peter Harmsen (Oberon Interactive), Humphrey Fredriksz (Sharewire), Jordy Bossen (MobGen), Kevin Quint (VGZ), Paul Appelhof (Adrime), Humprhy Stuffertz(geenreclamebureau.nl), Saskia Delfgaauw (DQ&A Group), Elles de Boorder(CONCEPTS2GO), Stefan Smit(Viva la Media), Wouter Houtman (Zorgmarketeers/ Zilveren Kruis), Paul Braat (Cheil Benelux), Quinta Clason (Montix), Lukas Pauka (TMG/Hyves), Marc Bergers (Admitter), Leon de Wildt (Black Rooster), Mirjam Luijten (PINCH), Arjan Dost (BigTenFour), Niels de Groot (Freespee),Frans Hendrikx(Omnisense), Antje Meindersma (Alledaags), Anette Schoul(Service2media), Ingmar Larsen (Ingmarlarsen.com), Maykel Willemsen (Maykel.nl/ VARA), Jochem de Klein (Jomble Marketing Services), de adverteerders, Adformatie Groep redactie en alle voormalig bloggers.

MobileMarketing.nl 2013

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in