Overslaan en naar de inhoud gaan

Smrczek nieuwe ECD Taxi Europe

Ron Smrczek is aangesteld als executive creative director bij TAXI Europe, in Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Smrczek komt uit Toronto waar hij in 1996 zijn reclameloopbaan begon als artdirector. Hij kwam in 2003 bij TAXI Toronto in dienst waar hij internationale erkenning verwierf voor zijn werk voor Nike en Pfizer/Viagra (waarmee hij ieder Gouden Leeuwen in Cannes won). De Viagra 'Bleep' campagne werd door de Gunn Report genoteerd als een van de best vijf campagnes ter wereld in 2006.
Na enige tijd bij een ander bureau gewerkt te hebben, kwam Smrczek terug naar TAXI Toronto als creative director. Onder zijn leiding werd er meer gelouwerd werk geproduceerd. De Viagra Gibberish campagne won wederon goud in Cannes.

related partner content for mobile comes here

In 2009 ging hij naar TAXI New York, als executive creative director voor de VS en nu stapt hij dus over naar TAXI Europe, gevestigd in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in