Heineken past ontwerp verpakkingen aan
Alle Heineken flessen, blikken en verpakkingen hebben een nieuw design.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Zilvertinten in het etiket, de ovalen ring die voor het eerst wordt ‘opengebroken’ en transparante bedrukking moeten een frisse en moderne uitstraling aan de producten geven. Voor de negende keer sinds de oprichting in 1873 verandert Heineken (wereldwijd) de vormgeving van zijn assortiment.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het resultaat van de vernieuwde vormgeving is vanaf nu te zien. Ralph Rijks, marketingmanager van Heineken in Nederland. 'De laatste keer dat wij ons design hebben aangepast was in 1998. Met deze rebranding scheppen we wereldwijd een duidelijk merkbeeld dat voor meer "rust" in het schap zorgt en voor een nog betere herkenbaarheid van onze producten voor de consument.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid