Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken past ontwerp verpakkingen aan

Alle Heineken flessen, blikken en verpakkingen hebben een nieuw design.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zilvertinten in het etiket, de ovalen ring die voor het eerst wordt ‘opengebroken’ en transparante bedrukking moeten een frisse en moderne uitstraling aan de producten geven. Voor de negende keer sinds de oprichting in 1873 verandert (wereldwijd) de vormgeving van zijn assortiment.

related partner content for mobile comes here

Het resultaat van de vernieuwde vormgeving is vanaf nu te zien. Ralph Rijks, marketingmanager van Heineken in Nederland. 'De laatste keer dat wij ons design hebben aangepast was in 1998. Met deze rebranding scheppen we wereldwijd een duidelijk merkbeeld dat voor meer "rust" in het schap zorgt en voor een nog betere herkenbaarheid van onze producten voor de consument.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in