
De keuze van Van den Boog voor een externe pr-machine is opvallend, omdat Ajax over vier persfunctionarissen en tien mediamedewerkers beschikt. Verondersteld wordt dat de aangeschoten directeur bijna niemand binnen zijn organisatie nog vertrouwt.
Burson-Marsteller is tot dusver redelijk succesvol. Het internationale pr-bureau liet Van den Boog een aantal media benaderen, die inderdaad bereid bleken zijn verhaal op te tekenen.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensOverigens is hulp van buiten bij Ajax niet nieuw. Voorzitter John Jaakke en directeur Maarten Fontein lieten de communicatie op een gegeven moment via Hill & Knowlton verlopen. Enkele weken later moesten ze desondanks beiden het veld ruimen.
Van den Boog wilde niet reageren op Burson-Marsteller.
Bron: De Telegraaf
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee