Ajax huurt Burson-Marsteller in


De keuze van Van den Boog voor een externe pr-machine is opvallend, omdat Ajax over vier persfunctionarissen en tien mediamedewerkers beschikt. Verondersteld wordt dat de aangeschoten directeur bijna niemand binnen zijn organisatie nog vertrouwt.
Burson-Marsteller is tot dusver redelijk succesvol. Het internationale pr-bureau liet Van den Boog een aantal media benaderen, die inderdaad bereid bleken zijn verhaal op te tekenen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOverigens is hulp van buiten bij Ajax niet nieuw. Voorzitter John Jaakke en directeur Maarten Fontein lieten de communicatie op een gegeven moment via Hill & Knowlton verlopen. Enkele weken later moesten ze desondanks beiden het veld ruimen.
Van den Boog wilde niet reageren op Burson-Marsteller.
Bron: De Telegraaf
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid