Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis wint 'minicompetitie' Orgaandonatie

Het bureau versloeg KesselsKramer, JWT en Roorda, het huidige bureau van Orgaandonatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de pitch deden naast Publicis ook JWT, KesselsKramer en Roorda (het huidige bureau voor Orgaandonatie), de overige bureaus die eind vorig jaar de aanbesteding voor de Grote Campagnes van de Rijksoverheid .

De afgelopen jaren zijn onder het thema Ja/Nee verschillende bewustwordings- en activatiecampagnes gevoerd waarmee het belang van orgaandonatie en registratie op de kaart werd gezet.

Arjan Kapteijns van Publicis: &;Orgaandonatie gaat om het redden van levens en het onderwerp kent vele dilemma’s. In onze strategie hebben we gezocht naar een thema dat recht doet aan de zeer uiteenlopende gevoelens die mensen hebben bij het onderwerp en tegelijkertijd blijft activeren. Dat is door de selectiecommissie erkend en beloond. We kijken uit naar een mooie en intensieve samenwerking.&;

Dit is het meest recente werk dat Roorda voor Orgaandonatie maakte, voor de Donorweek 2014:

Vandaag werd ook dat The Oddshop de minicompetitie &;Autoriteit Consument & Markt&; heeft gewonnen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in