Overslaan en naar de inhoud gaan

Brons voor Mindshare en Starcom (2x) bij Festival of Media Global Awards

Starcom Nederland viel in de prijzen met ‘DMDS - Dance More Drink Slow’ en 'Share the Sofa' voor Heineken, Mindshare met Music Memories…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Starcom Nederland had vier nominaties, Mindshare en Cadreon één. Starcom won in de categorie Best Communications Strategy met ‘DMDS - Dance More Drink Slow’ voor Heineken. In Best Social Media Campaign werd brons gewonnen met Share The Sofa. 

Mindshare won brons de categorie Best Community Development met Music Memories voor Stichting Alzheimer/Spotify.

Het Festival of Media Global was de afgelopen dagen in Rome. De winnaars werden bekendgemaakt tijdens een galadiner op 12 mei.

Léonie Koning van Initiative maakte deel uit van de Creative Use of Media jury van dit jaar.  

related partner content for mobile comes here

Alle winnaars staan .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in