Overslaan en naar de inhoud gaan

Snackgroentemerk Tommies vernieuwt verpakkingsdesign

Het nieuwe ontwerp is de start van een herpositioneringscampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Snackgroentemerk Tommies heeft een nieuw gezicht. De clown die alle verpakkingen siert, is na tien jaar vernieuwd. Het nieuwe ontwerp markeert de start van een landelijke campagne om mini-groente als &;gezond snoep en verantwoord tussendoortje&; te positioneren.

related partner content for mobile comes here

Healthy Happiness
Fama Volat begeleidt de herpositioneringscampagne. Levi Sars, creatief verantwoordelijk voor het redesign: ‘We hebben het logo en beeldmerk toegankelijk gemaakt voor verschillende doelgroepen en toepassingen en de merkessentie Healthy Happiness overeind gehouden’

Merkvoorkeur
Yvonne Vanlier, marketingmanager Tommies: ‘AGF-marketing is een vak apart maar we zien in deze categorie branding sterk opkomen. Consumenten krijgen merkvoorkeur als hun groente van betrouwbare telers afkomt. Het belang van herkomst en afzender wint terrein.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in