Selmore biedt klanten van ABN Amro MeesPierson een kijkje in kunstdepots musea


Klanten van ABN Amro MeesPierson krijgen deze week een fotoboek met daarin verborgen kunstwerken van vier grote musea en een uitnodiging voor een rondleiding door het depot van het gemeentemuseum Den Haag. De cadeaus zijn onderdeel van de campagne over onbenut potentieel.
Fotoboek
Selmore stelde het fotoboek samen met designer nouch. De vier musea die meededen waren: Singer Laren, het Kröller-Müller Museum, Museum Boijmans Van Beuningen en De Lakenhal in Leiden. Met foto’s en verhalen worden de stukken beschreven door kunstjournaliste Angela Wals.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Doel
Het doel van de campagne is om de klanten van ABN Amro MeesPierson na te laten denken over hun eigen vermogen. De campagne wordt onderstreept met de drie onderstaande campagnebeelden.
auto.png
schilderij.png
piano.png
Credits
Creatieve directie: Jakko Achterberg, Niels Westra
Copy Writer: Koos van Nuenen
Art Director: Joris van Ingen
Account: Lucinda Rosheuvel
Strategie: Anja Froeling
Klant verantwoordelijk: Karen van Tongeren, Bouwe Koetsier
Fotografie key visuals: Carlfried Verwaayen
Fotografie fotoboek: Daniëlle van Ark
Design fotoboek: nouch
Tekst fotoboek: Angela Wals
Drukwerk: Robert van der Velde
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid