Nieuwe site 'watweetikvanmijnklant.nl'
Human Inference, gespecialiseerd in datakwaliteitsoplossingen, het crossmediale kennisplatform watweetikvanmijnklant.nl gelanceerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De site is tot stand gekomen in samenwerking met bedrijven als Atos Consulting, Capgemini, Accenture en Oracle. Het kennisplatform is opgezet 'om het belang van kwalitatieve klantinformatie vanuit verschillende perspectieven te analyseren en te bespreken'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Maandelijks wisselende thema’s vormen de kapstok voor onderzoek, onderzoeksresultaten, blogpostings, online discussies, bijeenkomsten en videopostings. De aftrap vindt plaats in januari met het thema ’De waarde van een geïntegreerd klantbeeld’. Prof. Dr. Henry Robben van Business Universiteit Nyenrode is medevormgever van dit thema.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid