
Steve Jobs is met een officiele brief op de apple website nu officieel met vlag en wimpel geslaagd voor emo-marketing. Vanuit zijn ziekbed heeft hij nog net een brief kunnen typen naar de 'apple community' met daarin de boodschap dat niemand zich zorgen hoeft te maken.
Ik overdrijf enigszins, want in de brief staat dat alles, relatief, goed met hem gaat, maar dat hij wel een serieuze hormoonstoring heeft waardoor hij (oa) extreem gewicht verliest.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftNa het afblazen van zijn roemruchte MacWorld keynote deden de wildste geruchten de ronde met een dalende beursnotering van Apple tot gevolg. De gezondheid van Steve is al meerdere malen besproken en daaraan vast zat meestal de discussie hoe Apple kan overleven zonder hem. Steve = Apple.
Het blijkt maar weer eens dat Apple op eenzame hoogte staat wat betreft de kracht, impact en beleving van een merk. Want naast het feit dat dit een heel ethisch verantwoorde brief is die rust wil brengen onder de mensen, kan het natuurlijk ook gezien worden als ongegeneerde marketing. Een persbericht was voldoende geweest...maar niet bij Apple.
Bij deze alle gezondheid voor Steve!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee