Overslaan en naar de inhoud gaan

Steve Jobs: "Ik leef!"

Steve Jobs is met een officiele brief op de apple website nu officieel met vlag en wimpel geslaagd voor emo-marketing. Vanuit zijn ziekbed…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Steve Jobs is met een op de apple website nu officieel met vlag en wimpel geslaagd voor emo-marketing. Vanuit zijn ziekbed heeft hij nog net een brief kunnen typen naar de 'apple community' met daarin de boodschap dat niemand zich zorgen hoeft te maken.

Ik overdrijf enigszins, want in de brief staat dat alles, relatief, goed met hem gaat, maar dat hij wel een serieuze hormoonstoring heeft waardoor hij (oa) extreem gewicht verliest.

Na het afblazen van zijn roemruchte MacWorld keynote deden de wildste geruchten de ronde met een dalende beursnotering van Apple tot gevolg. De gezondheid van Steve is al meerdere malen besproken en daaraan vast zat meestal de discussie hoe Apple kan overleven zonder hem. Steve = Apple.

Het blijkt maar weer eens dat Apple op eenzame hoogte staat wat betreft de kracht, impact en beleving van een merk. Want naast het feit dat dit een heel ethisch verantwoorde brief is die rust wil brengen onder de mensen, kan het natuurlijk ook gezien worden als ongegeneerde marketing. Een persbericht was voldoende geweest...maar niet bij Apple.

Bij deze alle gezondheid voor Steve!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in