Mannensieraden: nieuwe hype?


Voor de modebewuste man zijn er rubberen armbanden te koop voor vierhonderd dollar per stuk. Het Deense bedrijf Pilgrim heeft zelfs een mannensieradenlijn ontwikkeld met eenvoudige niet te dure waar. Te zien op mens.pilgrim.dk.
Kennelijk mag de man deze lente en zomer laten zien dat hij bezig is met zijn uiterlijk en dat hij zich daarvoor niet hoeft te schamen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZelfs bankiers en advocaten schuwen volgens het artikel de sieraden niet. In de praktijk ben ik in de zakelijke dienstverlening echter nog weinig mannen tegen gekomen met opvallende sieraden.
Opvallend is dat er twee bewegingen zijn te onderkennen in de mannenwereld. De eerste is dat de man weer man moet worden en naar zweet mag ruiken (Bavaria). De tweede is dat de metrosexuele man zich verder mag ontwikkelen. Ik ben benieuwd welke trend sterker is of dat wellicht beide zich tegelijkertijd verder ontwikkelen.
Duidelijk is in ieder geval dat de man als doelgroep marketingpotentie heeft!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid