Overslaan en naar de inhoud gaan

Aandeelhouder Maxeda zegt samenwerking Kobalt op

Maxeda, het vroegere Vendex KBB en aandeelhouder van het eerste uur, heeft de samenwerking met Kobalt beëindigd en treedt terug als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De reden van het beëindigen van de relatie met Kobalt is niet duidelijk, Kobalt-baas Marc Stubbé geeft geen commentaar. Vendex KBB stapte in 1974 samen met Ahold in het toenmalige Retail BV, dat in 1991 Kobalt werd. In 1997 werd het mediabureau vervolgens uitgebreid met nog meer adverteerders als aandeelhouders. Maxeda zet de samenwerking met Kobalt dit jaar voort. Tegelijkertijd gaat het bedrijf, dat vandaag ook bekend maakte haar winkelformule Hema en de doe-het-zelfdivisie te willen verkopen, zich op de markt oriënteren. Kobalt geldt internationaal al jaren als een uniek bureau, met adverteerders als aandeelhouders. Geruchten over ontevreden klanten gaan al langer rond in de markt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in