Nog meer ambassadeurs voor Gillette
Geen peperdure Super Bowl-commercials meer voor Gillette, maar wel drie nieuwe sportieve ambassadeurs voor de promotie van het scheermesje.
Schaatser Erben Wennemars, de Nederlandse ambassadeur, bevindt zich vanaf vandaag in gezelschap van golfer Tiger Woods, tennisspeler Roger Federer en voetballer Thierry Henry; de drie nieuwe celebrity-promotors voor Gilette's Champions Program.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDe drie ambassadeurs zullen worden ingezet voor verschillende marketinginitiatieven van Gillette, zoals wereldwijde print- en tv-campagnes, consumentenpromoties, point-of-sale-materialen, online-advertenties en pr-campagnes. Het Gillette Champions Program wordt in 150 landen uitgerold en is daarmee een groots sportmarketinginitiatief, aldus Gillette.
Chip Berg, directeur Global Grooming bij Gillette: '(Deze drie sportmannen) zijn niet alleen uitgekozen vanwege hun sportprestaties, maar ook vanwege hun prestaties buiten het sportveld: hun steun aan goede doelen, hun sociale betrokkenheid en het goede voorbeeld dat ze geven als het gaat om sportieve normen en waarden.'
Dat is precies waar het om draait bij het Gillette Champions Program, zegt de directeur. 'Miljoenen mannen, vrouwen en kinderen over de hele wereld kijken naar deze sportmannen, die zichzelf constant verbeteren en het spel naar een hoger niveau brengen. Zij bepalen de standaard in sport en stijl.'
En nu promoten ze dus een scheermesje.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid