Overslaan en naar de inhoud gaan

Nog meer ambassadeurs voor Gillette

Geen peperdure Super Bowl-commercials meer voor Gillette, maar wel drie nieuwe sportieve ambassadeurs voor de promotie van het scheermesje.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Geen peperdure meer voor , maar wel drie nieuwe sportieve ambassadeurs voor de promotie van het scheermesje.

related partner content for mobile comes here

Schaatser Erben Wennemars, de Nederlandse ambassadeur, bevindt zich vanaf vandaag in gezelschap van golfer Tiger Woods, tennisspeler Roger Federer en voetballer Thierry Henry; de drie nieuwe celebrity-promotors voor Gilette's Champions Program.

De drie ambassadeurs zullen worden ingezet voor verschillende marketinginitiatieven van Gillette, zoals wereldwijde print- en tv-campagnes, consumentenpromoties, point-of-sale-materialen, online-advertenties en pr-campagnes. Het Gillette Champions Program wordt in 150 landen uitgerold en is daarmee een groots sportmarketinginitiatief, aldus Gillette.

Chip Berg, directeur Global Grooming bij Gillette: '(Deze drie sportmannen) zijn niet alleen uitgekozen vanwege hun sportprestaties, maar ook vanwege hun prestaties buiten het sportveld: hun steun aan goede doelen, hun sociale betrokkenheid en het goede voorbeeld dat ze geven als het gaat om sportieve normen en waarden.'

Dat is precies waar het om draait bij het Gillette Champions Program, zegt de directeur. 'Miljoenen mannen, vrouwen en kinderen over de hele wereld kijken naar deze sportmannen, die zichzelf constant verbeteren en het spel naar een hoger niveau brengen. Zij bepalen de standaard in sport en stijl.'

En nu promoten ze dus een scheermesje.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in