Overslaan en naar de inhoud gaan

Lectric verandert naam in Colours

Colours is vanaf vandaag de nieuwe naam van Lectric internetoplossingen. Het bureau wil zich duidelijker positioneren als strategisch…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De naamsverandering is een reactie op een verandering in de markt èn een verschuiving van de eigen focus. 'De vraag van onze klanten verandert: van cms-implementatie naar het verhogen van online conversie. Dan heb je het over heel andere vraagstukken,' zegt algemeen directeur Paul Hinze. 'Onze focus verschoof in de loop der jaren volledig naar strategische consultancy en de creatieve vertaling daarvan in online huisstijl en identity. Daar past de naam Colours beter bij.'

related partner content for mobile comes here

Het 65 man tellende Colours is onderdeel van de Lectric Groep, met circa tweehonderd medewerkers verdeeld over zes internetbedrijven een van de grootste spelers in de markt. Het bureau is de internetpartner van FrieslandCampina, Stork, het Rode Kruis, de Open Universiteit, Sociaal-Economische Raad (SER), Pepsico, Thomas Cook en RET. Naast Colours behoren onder meer NR6, Yourzine en Lector internetopleidingen tot de Lectric Groep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in