TBWABEC lanceert muzieklabel
TBWA\Brand Experience Company begint BEC REC, een tweemaandelijkse muzikale update in nauwe samenwerking met de muziekindustrie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het betreft een compilatie van pre-releases van nieuwe muziek aangeleverd door platenmaatschappijen, publishers en producenten. BEC REC is bedoeld om adverteerders en creatieven vroegtijdig op de hoogte te brengen van de nieuwste muzikale producties.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Rick Fens, verantwoordelijk voor BEC REC: 'We willen adverteerders en creatieven vroegtijdig informeren over nieuwe trends en releases. Voor inspiratie bij de ontwikkeling van creatief werk en eventueel voor het daadwerkelijke gebruik in communicatie-uitingen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBEC REC Volume 1 wordt voorlopig selectief verspreid binnen het TBWA\-netwerk. In de komende maanden is het de bedoeling de distributie verder uit te breiden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid