Amma-nominaties voor BrandConnection, M2Media, UM, ZenithOptimedia


De nominaties voor de elf categorieën zijn vandaag bekendgemaakt. De hoofdjury onder leiding van juryvoorzitter Albert Winninghoff koos de genomineerden en winnaars uit de shortlists die per categorie door specialistenjury’s zijn samengesteld uit alle inzendingen.
In twee categorieën kwam de jury slechts tot 1 nominatie die tevens de winnaar is. Het gaat om de categorieën Media-adverteerder van het jaar en de Hans du Chatinier-prijs voor studenten. Deze worden daarom niet met name genoemd.
Naast de nominaties voor Mediabureau van het jaar zijn de genomineerden:
Beste Media-/Middelenstrategie
Introductie Citrus Splash by 7UP (Kobalt)
Steps - Julias Tango (NET 5; SBS Broadcasting)
Beste Monomedia-inzet
ABN Amro Beurstrends gadget (Kobalt)
REAAL claimt Out of Home (Vizeum)
Zuiver internet Online campagne voor de Spa Watercoach (Initiative en Digilogue)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Beste Mediastunt
Even Apeldoorn Bellen in de Koopgoot (DDB)
Something to declare? Belastingdienst (Schiphol Media)
Beste Media-innovatie
Coffee Company – WiFi Headlines (They)
Dove Geuradvertising Bioscoop (Mindshare)
LiveCastr (Icemobile en Muse)
Media-adverteerder van het jaar
1 nominatie (tevens winnaar)
YIM Mediatalent van het jaar
Anne Kloosterman (Twist/Kobalt)
Annemieke Overgaauw (Stroom)
Marc Arnold (Mediaxplain*)
Hans du Chatinier-prijs voor professionals
Hi Encounters- Identifying Communication opportunities (opdrachtgevers: KPN en Mindshare)
Just stream it: effectiviteit van online-video (opdrachtgevers: Universal Media, RTL Nederland, Microsoft Advertising; onderzoekbureau: MetrixLab)
SKO Streaming TV Onderzoek (opdrachtgever: Stichting KijkOnderzoek; onderzoekbureaus: Intomart GfK en Nedstat)
Hans du Chatinier-prijs voor studenten
1 nominatie (tevens winnaar)
Exploitant van het jaar
Hillenaar Outdoor Advertising
JCDecaux
Radio 538
Sky Radio
Carl Lipp-prijs (Mediavertegenwoordiger van het jaar)Eric Dol (JCDecaux)
Fokke Zandstra (Reed Business Media)
Joris van der Pol (Radio 538)
De Amma (Annual Masters of Media Awards) uitreiking wordt voor de achtste keer door de MWG georganiseerd. Op dinsdag 19 mei 2009 ontvangen de winnaars hun award tijdens een feestelijke avond in de Gashouder op het Westergasterrein in Amsterdam. Dit jaar heeft het thema ‘Mediacircus’. De kaartverkoop gaat vandaag van start via www.mwg.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid