Overslaan en naar de inhoud gaan

Amma-nominaties voor BrandConnection, M2Media, UM, ZenithOptimedia

BrandConnection, M2Media & More, ZenithOptimedia en Universal Media zijn bij de Amma 2008 genomineerd voor Mediabureau van het jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nominaties voor de elf categorieën zijn vandaag bekendgemaakt. De hoofdjury onder leiding van juryvoorzitter Albert Winninghoff koos de genomineerden en winnaars uit de shortlists die per categorie door specialistenjury’s zijn samengesteld uit alle inzendingen.
In twee categorieën kwam de jury slechts tot 1 nominatie die tevens de winnaar is. Het gaat om de categorieën Media-adverteerder van het jaar en de Hans du Chatinier-prijs voor studenten. Deze worden daarom niet met name genoemd.
Naast de nominaties voor Mediabureau van het jaar zijn de genomineerden:
Beste Media-/Middelenstrategie
Introductie Citrus Splash by 7UP (Kobalt)
Steps - Julias Tango (NET 5; SBS Broadcasting)

related partner content for mobile comes here

Beste Monomedia-inzet
ABN Amro Beurstrends gadget (Kobalt)
REAAL claimt Out of Home (Vizeum)
Zuiver internet Online campagne voor de Spa Watercoach (Initiative en Digilogue)

Beste Mediastunt
Even Apeldoorn Bellen in de Koopgoot (DDB)
Something to declare? Belastingdienst (Schiphol Media)

Beste Media-innovatie
Coffee Company – WiFi Headlines (They)
Dove Geuradvertising Bioscoop (Mindshare)
LiveCastr (Icemobile en Muse)

Media-adverteerder van het jaar
1 nominatie (tevens winnaar)

YIM Mediatalent van het jaar
Anne Kloosterman (Twist/Kobalt)
Annemieke Overgaauw (Stroom)
Marc Arnold (Mediaxplain*)

Hans du Chatinier-prijs voor professionals
Hi Encounters- Identifying Communication opportunities (opdrachtgevers: KPN en Mindshare)
Just stream it: effectiviteit van online-video (opdrachtgevers: Universal Media, RTL Nederland, Microsoft Advertising; onderzoekbureau: MetrixLab)
SKO Streaming TV Onderzoek (opdrachtgever: Stichting KijkOnderzoek; onderzoekbureaus: Intomart GfK en Nedstat)

Hans du Chatinier-prijs voor studenten
1 nominatie (tevens winnaar)

Exploitant van het jaar
Hillenaar Outdoor Advertising
JCDecaux
Radio 538
Sky Radio

Carl Lipp-prijs (Mediavertegenwoordiger van het jaar)Eric Dol (JCDecaux)
Fokke Zandstra (Reed Business Media)
Joris van der Pol (Radio 538)

De Amma (Annual Masters of Media Awards) uitreiking wordt voor de achtste keer door de MWG georganiseerd. Op dinsdag 19 mei 2009 ontvangen de winnaars hun award tijdens een feestelijke avond in de Gashouder op het Westergasterrein in Amsterdam. Dit jaar heeft het thema ‘Mediacircus’. De kaartverkoop gaat vandaag van start via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in