Overslaan en naar de inhoud gaan

Gouden Giraffe voor Big Improvement Day

De eerste editie van de Big Improvement Day van Winkelman en Van Hessen heeft een Gouden Giraffe gewonnen in de categorie 'Effectief'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ’Effectief’ wordt jaarlijks toegekend aan het evenement met de meest effectieve marketing- of communicatiedoelstelling. De jury van High Profile, het platform van de evenementenbranche, beloonde de Big Improvement Day voor haar unieke opzet, inspanningen, resultaten en rendement.
Op de eerste editie van de Big Improvement Day verzamelden topondernemers en topoverheidsfunctionarissen zich in de Amsterdam RAI. Ze kwamen bijeen om stil te staan bij wat er goed gaat in Nederland en wat er nog beter kan. De kernwoorden van de dag waren positivisme, durf en daadkracht.

related partner content for mobile comes here

De uitreiking van de Gouden Giraffe awards vond plaats op 17 maart jl. in de Schouwburg Almere. De andere winnaars waren in de categorie Charity: Pan's World met WK Amsterdam en in de categorie in de categorie Creatief is Planet Event met Van Oud Naar Nieuw. Event Personality 2009 is geworden Joke van den Boer van De Koninklijke Van den Boer Groep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in