Gouden Giraffe voor Big Improvement Day


De Gouden Giraffe ’Effectief’ wordt jaarlijks toegekend aan het evenement met de meest effectieve marketing- of communicatiedoelstelling. De jury van High Profile, het platform van de evenementenbranche, beloonde de Big Improvement Day voor haar unieke opzet, inspanningen, resultaten en rendement.
Op de eerste editie van de Big Improvement Day verzamelden topondernemers en topoverheidsfunctionarissen zich in de Amsterdam RAI. Ze kwamen bijeen om stil te staan bij wat er goed gaat in Nederland en wat er nog beter kan. De kernwoorden van de dag waren positivisme, durf en daadkracht.
De uitreiking van de Gouden Giraffe awards vond plaats op 17 maart jl. in de Schouwburg Almere. De andere winnaars waren in de categorie Charity: Pan's World met WK Amsterdam en in de categorie in de categorie Creatief is Planet Event met Van Oud Naar Nieuw. Event Personality 2009 is geworden Joke van den Boer van De Koninklijke Van den Boer Groep.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid