Kinetic brengt 'Oud of Home' op Nationale Ouderendag
Het OOH-mediabureau nam twintig ouderen mee naar Artis.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Kinetic houdt zich dagelijks bezig met buitenreclame en de consument buitenshuis. Een groep die daarbij wel eens vergeten wordt, zijn de ouderen. Zoals bekend komen veel ouderen in Nederland zeer weinig buiten door bezuinigingen van de overheid, waardoor er weinig geld overblijft voor begeleiders en uitjes. Om voor één dag de focus te verleggen heeft Kinetic dit initiatief ontwikkeld in samenwerking met Amsterdam Cares en Nationale Ouderendag.
Twintig ouderen van verpleeghuis Amsta De Poort zijn gistermiddag onder begeleiding van werknemers van Kinetic en Amsterdam Cares naar Artis gegaan, waar we de middag begonnen met een lunch. De verwende ouderen kunnen terugkijken op een gezellige middag!
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid