
Het duo heeft Brand-U opgezet om bedrijven 'te helpen de prestatie van de marketing van hun merken in het buitenland te optimaliseren en een grotere kostefficiëntie te realiseren in het huidige economische klimaat'. Gilson is onder meer voormalig managing partner van Scan International en Luke was werkzaam bij Brandwords.
Gilson: ‘Brand-U heeft een nieuwe aanpak voor internationale marketing die de doeltreffendheid van het merk vergroot en bedrijven tijd, geld en moeite bespaart. Het is op maat gemaakt voor de complexe, internationale markt en de moeilijke economische situatie in deze tijden.’
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comBrand-U richt zich op de optimalisering van de strategische, visuele en verbale eigenschappen van het merk en op hoe medewerkers daarmee omgaan. Brand-U doet onderzoek naar klanten en culturen overal ter wereld. Luke: ‘Een internationaal merk moet klanten de juiste ervaring bieden en op elke markt bewust zijn van culturele verschillen. Bij Brand-U beseffen we dat en vertalen we dit inzicht naar bruikbare merkstrategieën.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee