Overslaan en naar de inhoud gaan

Tv en internet groeien naar elkaar

Sommige consumenten zijn ware beeldschermjunkies, blijkt uit Duits onderzoek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een derde van de intensieve internetgebruikers in Duitsland zit elke dag minstens twee uur op internet en kijkt meer dan drieënhalf uur tv.

related partner content for mobile comes here

Bepaalde ‘offliners’ (mensen die geen internet hebben) kijken nog meer tv. Gelijktijdig gebruik van tv en internet komt niet veel voor: bij 95 procent van het gebruik gaat het óf om tv óf om internet.

Internetgrootgebruikers (meer dan 2 uur per dag) consumeren voor een flink deel ‘klassieke’ content, inclusief tv-content: 45 procent kijkt video’s, 31 procent downloadt muziek, 17 procent luistert ondertussen naar webradio.

Bron: Werben & Verkaufen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in