Tv en internet groeien naar elkaar
Sommige consumenten zijn ware beeldschermjunkies, blijkt uit Duits onderzoek.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een derde van de intensieve internetgebruikers in Duitsland zit elke dag minstens twee uur op internet en kijkt meer dan drieënhalf uur tv.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bepaalde ‘offliners’ (mensen die geen internet hebben) kijken nog meer tv. Gelijktijdig gebruik van tv en internet komt niet veel voor: bij 95 procent van het gebruik gaat het óf om tv óf om internet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSInternetgrootgebruikers (meer dan 2 uur per dag) consumeren voor een flink deel ‘klassieke’ content, inclusief tv-content: 45 procent kijkt video’s, 31 procent downloadt muziek, 17 procent luistert ondertussen naar webradio.
Bron: Werben & Verkaufen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid