Jubileumcampagne Fair Trade Original


Niet alleen Fair Trade Original viert dit jaar haar 50e verjaardag: ook de bn-ers Angela Groothuizen, Rick Engelkes, Kenneth Herdigein en Elsemieke Havenga worden 50. Zij werken met die insteek mee aan de campagne. Voor de door bureau TBLC ontwikkelde camagne wordt gevoerd via outdoor, online, dagbladen en PR.
Fair Trade Original in Culemborg importeert levensmiddelen en woon- en modeaccessoires van 60 handelspartners uit 30 ontwikkelingslanden in Afrika, Azië en Latijns-Amerika en verkoopt deze op de Nederlandse markt. De organisatie werkt vanuit de visie dat handel een motor is voor ontwikkeling. In 2008 realiseerde Fair Trade Original met circa 50 medewerkers een netto resultaat van € 1,5 miljoen op een omzet van € 15,3 miljoen. Onlangs riep het zakenblad Incompany Fair Trade Original uit tot het bedrijf met de beste reputatie van Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid