Overslaan en naar de inhoud gaan

Nickelodeon 12 maanden marktleider

Voor de twaalfde maand op rij is Nickelodeon marktleider in het tijdvak 06.00 – 18.00 uur. Het haalde in mei een marktaandeel van 32,0…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de twaalfde maand op rij is marktleider in het tijdvak 06.00 – 18.00 uur. Het haalde in mei een marktaandeel van 32,0 pct.

related partner content for mobile comes here

Daarmee heeft de kinderzender Nickelodeon nu een jaar lang het hoogste marktaandeel. Dat marktaandeel groeide ten opzichte van vorig jaar.

In mei 2008 lag het marktaandeel in tijdvak 06.00 – 18.00 uur op 31,6%. Van alle minuten die kinderen naar Kids TV keken in mei, werd door 44,8% gekeken naar Nickelodeon. Het verschil in kijktijd met de grootste concurrent Jetix is daarmee 11,7%.

Het best bekeken programma op Nickelodeon is nog steeds Het Huis Anubis. Het scoorde in mei een gemiddelde kijkdichtheid van 4,8% en een marktaandeel van maar liefst 38,3%. Andere goedscorende programma’s in mei waren SuperNick, gepresenteerd door Patrick en Terence, en hét voetbalprogramma voor kids De Ballen. Verder scoorde het in april gelanceerde Genie In The House deze maand een kijkdichtheid van 4,6%.

Als bron voor deze cijfers noemt Nickelodeon: SKO. Tijdvak: 06-20u, tenzij anders vermeld. Alle cijfers zijn inclusief uitgesteld kijkgedrag op de dag van uitzending

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in