Omzet thuiswinkelbranche stijgt
De omzet in de Nederlandse thuiswinkelbranche is het afgelopen jaar met 14,3 procent gestegen naar 5,46 miljard euro.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit cijfers van marktonderzoeker Blauw Research. Het overgrote deel van de omzet, 4,85 miljard euro (89 procent), is online behaald. De rest van de producten en diensten is via catalogi en de post verkocht.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Online werd het afgelopen jaar bijna een kwart meer uitgegeven dan het jaar ervoor. De omzet van de reguliere detailhandel groeide volgens Blauw in dezelfde periode met gemiddeld 3,9 procent. In totaal werd in de fysieke winkels 84,7 miljard euro omgezet, waarmee het aandeel van de verkopen vanuit huis in het totaal richting de 6 procent gaan (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid