Overslaan en naar de inhoud gaan

ING introduceert nieuwe branding in Nederland met merkcampagne

Bank komt ook hier met nieuwe tagline 'do your thing'.

ING is in Nederland en België een merkcampagne gestart met als overkoepelend thema: Je vrij voelen om te doen waar je gelukkig van wordt. De bank introduceert daarin zijn vernieuwde branding en de tagline 'do your thing'. Deze wordt wereldwijd ingevoerd, Adformatie berichtte daar als eerste over.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
sikko

Sorry maar wat een fantasie- en inspiratieloze boodschap: doe je ding. Ik zou mijzelf echt zorgen gaan maken als bank als ik niet meer te vertellen heb dan dit. Armoedig en schraal.

sikko

Om eerlijk te zijn, word ik er zelfs een beetje boos van. Er ligt ook een uitdaging maar misschien zelfs taak voor bedrijven om op hun eigen manier een bijdrage te leveren aan de wereld. 'Je vrij voelen om gelukkig te worden' lijkt mij het meest onzinnige antwoord op de vragen van deze tijd.

Marc Fahrner

De spijker op z'n kop!

Chris Visser

Eens met Sikko. Stockfilm met een logo. Geen bewijsvoering maar behang. Ik verwacht inderdaad dat een bank bankzaken steeds slimmer maakt zoals een airline vliegen of een automerk auto’s steeds veiliger maakt. Een hoop tromgeroffel om niets.

Bert van der Neut

Inderdaad flauwe prut. Bovendien is die tagline tig jaar geleden al bijna in die vorm gebruikt (en wellicht geclaimd?) door United Distillers bij de introductie van hun trendy drink ‘Fling’. Toen heette het: Fling. Do your own thing. Dat drankje zat wel wat meer pit in.

Michel Burgerhof

Ah leuk, soort "just do it', maar dan anders..

Betteke van Ruler

Tsjonge, dit is wel erg jaren negentig.....

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in