Overslaan en naar de inhoud gaan

Rotterdamse wetenschappers waarschuwen voor framing van bedrijven als Uber

Communicatieprofessor Joep Cornelissen en dr. Magdalena Cholakova van Erasmus Universiteit luiden noodklok over communicatie…
Artikel in newsroom Uber waarin het een verzekering introduceert voor zijn 'partners' ofwel 'zelfstandige chauffeurs'
Artikel in newsroom Uber waarin het een verzekering introduceert voor zijn 'partners' ofwel 'zelfstandige chauffeurs'
Artikel in newsroom Uber waarin het een verzekering introduceert voor zijn 'partners' ofwel 'zelfstandige chauffeurs'
Artikel in newsroom Uber waarin het een verzekering introduceert voor zijn 'partners' ofwel 'zelfstandige chauffeurs'

Laat je niet in de luren leggen door de frames die ‘gig bedrijven’ als Uber, Deliveroo en Foodora doelbewust inzetten. Communicatieprofessor Joep Cornelissen en dr. Magdalena Cholakova van de Erasmus Universiteit zeggen het wat academischer, maar dat is wel waar hun onderzoek  op neer komt. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Victor Vroegindeweij

Zouden jullie artikelen alstublieft iets beter kunnen redigeren? Dit doet zo'n pijn aan mijn ogen:
Volkomen 'fictie'
De onderzoekers verwijzen ook naar een uitspraak in het VK uit 2016, waarin bekritiseerde een arbeidsrechtbank Uber fel en bekritiseerde. Die vond het 'volkomen fictie’ dat Uber zichzelf omschreef zichzelf als een intermediair digitaal platform en bestempelde het als volkomen "fictie"'.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in