Overslaan en naar de inhoud gaan

Vlot 'debuut' bureau The Family met Werkspot-campagne

‘Een goed begin is de juiste vakman’ moet vertrouwen wekken voor het online vinden van vakmensen.

De nieuwe commercial van Werkspot.nl is kort en vlot. De aanvang is het eindpunt: een zwanger stel bekijkt de net opgeleverde nieuwe serre in hun huis. Nieuw licht valt in de huiskamer. Verrukte, blije gezichten. Hij vergaapt zich, zij laat een traan van ontroering. Dan de rewind, op presto klassieke stemmen - tadadáádamtam - terug in de tijd: de verbouwing die voorafging, de klussers aan het werk,- tadadaramtam - verder naar de zoektocht op werkspot.nl naar de juiste klusser en eindigend bij het begin: zij laat aan hem de echoscopie zien van hun baby. Zonder verruiming zal het huis te klein worden. Ergo: ‘een goed begin is de juiste vakman’. Je krijgt het er warm van als kijker.

related partner content for mobile comes here

De slogan zou zomaar ook van toepassing kunnen zijn op de ontwerpers van de campagne, het Amsterdamse The Family. Het bureau is nog geen vijf maanden jong en heeft nu al een flinke klus binnengehaald. Klusplatform Werkspot/Travaux koos na een pitch voor de starters. Het winnende concept stond aan de basis voor deze merkcampagne, die inmiddels is uitgerold in zowel Nederland als Frankrijk. 

De campagne is erop gericht om consumenten vertrouwd te maken het online vinden van een vakman. Een professionele dienst tegen een juiste prijs.

Wat gaf de doorslag in de keuze voor The Family? Jules Hooijer, brandmanager bij Werkspot wijst op de snelheid en efficiënte manier van samenwerken: ‘Nu zeggen bureaus dat wel vaker, maar The Family maakte deze belofte in de praktijk gelukkig echt waar. In twee-en-halve maand zijn we van niets tot een grote crossmediaal uitgevoerde campagne gekomen.’ Soms is het hele werk een goed begin.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
wouters

welke muziek is gebruikt in deze commercial? is dit bestaande klassieke muziek?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in