Het mysterie man
Een professionele sportvereniging heeft twee doelen: sportieve resultaten boeken en economisch succes behalen. Beide doelen zijn gediend met een goede merkstrategie, als onderdeel van een gedegen bedrijfsvoering. Daarbij spelen twee begrippen een belangrijke rol: brand equity (de aantrekkingskracht van een merk) en brand value (wat levert het merk concreet op?) De echte topclubs onderscheiden zich doordat ze zowel de brand equity als de brand value zo goed mogelijk weten uit te bouwen.
Dat doen ze door:
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta1. De opbrengsten van het bedrijf los te koppelen van de spor-tieve successen, door het ontsluiten van nieuwe markten en bedrijfssectoren.
2. Een herkenbaar merkbeleid te voeren, waarin Customer Relationship Management een belangrijke rol speelt: doelgroepen lokaliseren, klantbehoeften inventariseren, het merk positioneren.
3. Met multchannelstrategieÃ
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid