Carmen gaat interactief
Carmen, van de krulsets, is een interactief loyaltyprogramma gestart rond de introductie van de Set-to-go, een ‘pocket styler’ voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Benno de Groot, managing director van Glen Dimplex (de Ierse multinational waarvan Carmen één van de merken is) is de internetpenetratie van zijn klantengroep, ‘de zelfbewuste vrouw’, inmiddels zo hoog dat een 100% internetgerelateerd loyaltyprogramma moet kunnen. De activiteit wordt door een tv-campagne ondersteund.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Glen Dimplex is ’s werelds grootste fabrikant van elektrische verwarmingstoestellen en leverancier van kleine huishoudelijke apparaten. De verkoop- en marketingorganisatie van België en Nederland opereert vanuit Almere.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid