Gouden Deurmat voor Kruidvat
Dit werd donderdag bekendgemaakt tijdens de Nationale Dag van de Brievenbusreclame. De prijs van de vakjury ging dit jaar naar de folder van Karwei. De bouwmarkt was al drie keer genomineerd en kwam dit jaar eindelijk als winnaar van de Foldervakprijs uit de bus.
De winnaar van de Gouden Deurmat komt naar voren uit het jaarlijkse onderzoek naar de folder: Thuis Binnen Bereik, een initiatief van de DDMA Businessgroep Verspreidingen. Het onderzoek meet aanbod, bereik en respons voor folders. Kruidvat liet dit jaar mede-genomineerden Blokker (winnaar van vorig jaar) en Gamma met een kleine voorsprong achter zich.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDDMA-directeur Diana Janssen reikte de Gouden Deurmat uit. 'De consument geeft aan de folder van Kruidvat meer dan andere folders, relevant en informatief te vinden. En dat is toch het grootste compliment dat je als organisatie kunt ontvangen', zei Janssen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid