Overslaan en naar de inhoud gaan

Gouden Deurmat voor Kruidvat

Kruidvat heeft de Gouden Deurmat gewonnen, de publieksprijs voor de folder.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit werd donderdag bekendgemaakt tijdens de Nationale Dag van de . De prijs van de vakjury ging dit jaar naar de folder van Karwei. De bouwmarkt was al drie keer genomineerd en kwam dit jaar eindelijk als winnaar van de Foldervakprijs uit de bus.

related partner content for mobile comes here

De winnaar van de Gouden Deurmat komt naar voren uit het jaarlijkse onderzoek naar de folder: Thuis Binnen Bereik, een initiatief van de DDMA Businessgroep Verspreidingen. Het onderzoek meet aanbod, bereik en respons voor folders. Kruidvat liet dit jaar mede-genomineerden Blokker (winnaar van vorig jaar) en Gamma met een kleine voorsprong achter zich.

DDMA-directeur Diana Janssen reikte de Gouden Deurmat uit. 'De consument geeft aan de folder van Kruidvat meer dan andere folders, relevant en informatief te vinden. En dat is toch het grootste compliment dat je als organisatie kunt ontvangen', zei Janssen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in