WK-acties supermarkten vallen op
Dit blijkt uit een recent onderzoek van Bureau Consumenten Onderzoek in opdracht van De Telegraaf onder bijna 300 Nederlanders. De supermarkten zijn nog niet terug te vinden in de top 10 van bedrijven die het meest met Oranje worden geassocieerd.
Drie weken voor aanvang van het WK is gevraagd van welke bedrijven mensen al een Oranje/WK reclame hebben gezien. De drie supermarkten zijn in de top 10 terug te vinden. Opvallend is dat Albert Heijn nog moet beginnen met haar WK-actie. Dat het supermarktconcern al hoog in de top 10 staat, is het gevolg van sterke acties tijdens vorige EK’s en WK’s. Overigens wordt de top 10 aangevoerd door Heineken en Coca-Cola. Andere bedrijven in de top 10 zijn De Telegraaf, TNT Post, de Nederlandse Staatsloterij, ING en Bavaria.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaNet voor het WK zijn de verwachtingen rondom het Nederlands Elftal hooggespannen. 60 Procent verwacht dat Oranje een goed resultaat gaat behalen op het WK Voetbal in Zuid Afrika. Twee maanden geleden was dit 49 procent.
Het onderzoek wordt de komende weken periodiek uitgevoerd. Daarnaast wordt ook de inhaakkampioen van het WK bepaald.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid