Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatief platform Nike Stadiums in Amsterdam

Nike introduceert vandaag een creatief platform in Amsterdam: Nike Stadiums.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nike introduceert vandaag een creatief platform in Amsterdam: .

related partner content for mobile comes here

Nike Stadiums wil een podium bieden aan toonaangevende artiesten voor innovatieve uitingen en verhalen die worden verteld en geschreven over de nieuwste Nike 'must haves'. Nike Stadiums kiest wereldwijd voor de meest inspirerende winkels en locaties. In Nederland is gekozen voor conceptstore Precinct 5 in Amsterdam.
Precinct 5 is deels omgebouwd tot een Nike-setting met onder andere artwork van de hand van Piet Parra. De illustrator heeft zich laten inspireren door de Nike x RED-campagne ‘Lace up. Save lives’. Het werk van Piet Parra maakt momenteel deel uit van Nike Stadiums. Naast Amsterdam opent Nike Stadiums ook in Berlijn, Londen, Milaan, New York, Parijs en Tokio.
De Nederlandse start van Nike Stadiums wordt geopend met de expositie ‘Bloed Oranje’, bestaande uit vijf kunstwerken geïnspireerd op Nike’s WK-campagne. Deze campagne is opgezet om het Nederlands elftal en haar fans aan te moedigen deze zomer in Zuid-Afrika. De vijf kunstwerken zijn gemaakt door Mister Three, Louis Reith, Joost Stokhof, Bruce Tsai en Lennard Schuurmans. Via kan er tot en met 26 mei op de kunstwerken gestemd worden.
Het kunstwerk van de winnaar wordt op een groot scherm in de Amsterdam ArenA getoond tijdens de Oranje-dag op 5 juni: de dag dat de laatste oefeninterland voor het WK wordt gespeeld. Ook ontvangt de winnaar de middencirkelvlag van de een-na-laatste oefenwedstrijd Nederland-Ghana in De Kuip op 1 juni.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in