Publicis/Maximum en Landmacht grote winnaars bij Magneten
Grote winnaars waren Publicis/Maximum en Koninklijke Landmacht: zij kregen maar liefst vijf Magneten. Steam en Wilhelmina Kinderziekenhuis/UMC Utrecht wonnen drie Magneten. De PersoneelZaak, kreeg voor haar doen ‘bescheiden’ twee Magneten, waaronder de dit jaar nieuwe EffectiviteitsMagneet.
ACA/JES, deze week omgedoopt in ACA communicatie, kreeg 1 Magneet, evenals Co Unlimited, dat de Publieksprijs won.
Dit is het overzicht van de prijzen:
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta
Publicis/Maximum:
#039;De beste van de beste'’">De beste van de beste’, Koninklijke Landmacht, categorie Advertenties los
#039;Elfstedentocht'">Elfstedentocht’, Koninklijke Landmacht, categorie Tv- en bioscoopcommercials
‘Unox Nieuwjaarsduik’, Koninklijke Landmacht, categorie Overige
‘Pollvertising’, Koninklijke Landmacht, categorie Online campagnes
‘Hechten’, Koninklijke Landmacht, categorie Doelgroepcommunicatie
Steam:
‘De kanjers van het WKZ’, Wilhelmina Kinderziekenhuis/UMC Utrecht, categorie Geїntegreerde campagnes
‘Doktertje spelen’, UMC Utrecht, categorie Overige online en interactieve media
‘De kanjers van het WKZ’, Wilhelmina Kinderziekenuis/UMC Utrecht, categorie Doelgroepcommunicatie
De PersoneelZaak:
‘The Dutch Guy’, Imtech, categorie Campagne-/Actiesites
‘De verantwoordelijkheid van Defensie’, Ministerie van Defensie, categorie Effectiviteit
ACA/JES communicatie:
‘Wordt vervolgd’, Openbaar Ministerie, categorie Campagne-/Actiesites
Co Unlimited:
‘Street Voice Casting’, Co Unlimited, categorie Publieksprijs.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid