Overslaan en naar de inhoud gaan

Klantcase: EasyToBook

Hoe kan e-mailmarketing in combinatie met Google Analytics een klein bedrijf helpen om de giganten in de reiswereld te verslaan? #039;Breng…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe kan e-mailmarketing in combinatie met Google Analytics een klein bedrijf helpen om de giganten in de reiswereld te verslaan? ;Breng marketing terug in e-mailmarketing&;">Lees verder in Dossier 'Breng marketing terug in e-mailmarketing'

related partner content for mobile comes here

EasyToBook verstuurt wekelijks een update mailings naar ruim 400.000 klanten. Het bedrijf klopte bij Ematters aan met de volgende vragen: Hoe zorgen we voor een minimale inspanning aan klantzijde en maken we gebruik van verschillende bronnen informatie om de newsletter zo succesvol mogelijk te maken, en met een zo hoog mogelijke ROI per mailing?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in