Klantcase: EasyToBook
Hoe kan e-mailmarketing in combinatie met Google Analytics een klein bedrijf helpen om de giganten in de reiswereld te verslaan? #039;Breng…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoe kan e-mailmarketing in combinatie met Google Analytics een klein bedrijf helpen om de giganten in de reiswereld te verslaan? #039;Breng marketing terug in e-mailmarketing'">Lees verder in Dossier 'Breng marketing terug in e-mailmarketing'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
EasyToBook verstuurt wekelijks een update mailings naar ruim 400.000 klanten. Het bedrijf klopte bij Ematters aan met de volgende vragen: Hoe zorgen we voor een minimale inspanning aan klantzijde en maken we gebruik van verschillende bronnen informatie om de newsletter zo succesvol mogelijk te maken, en met een zo hoog mogelijke ROI per mailing?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid