Overslaan en naar de inhoud gaan

Foot Locker's Foot Fetish

Foot Locker introduceert een nieuwe commercial en durft daarbij een stapje verder te gaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Foot Locker komt met een nieuwe opmerkelijke commercial, die in Europa wordt uitgezonden. In deze commercial komt een stel al zoenend en strelend een appartement binnen en duikt snel het bed in, om vervolgens hun liefde voor sneakers te bewijzen. De aantrekkelijke vrouw trekt hierbij de stoute schoenen aan door haar partner een pak slaag te geven met aantrekkelijke - uiteraard bij Foot Locker gekochte - sneakers. De man is in volle concentratie en toont zijn obsessie voor sneakers door ze zonder te kijken te herkennen. Aan de manier waarop ze contact maken met zijn huid, weet hij het merk, het model en het jaartal waarin ze zijn gemaakt te noemen.

related partner content for mobile comes here

De commercial is niet alleen hilarisch en leuk om door te sturen, ook past het in een groter gedachtegoed waarbij de liefde voor schoenen bijzondere vormen aanneemt. Zeer herkenbaar voor de doelgroep van Foot Locker, al wordt de sneakerliefde in de marketingmix wel eens een tikkeltje overdreven. Vorig jaar bijvoorbeeld introduceerde Foot Locker waarbij een sneakerliefhebber zijn neus gebruikt om sneakers te herkennen.

Het is overigens niet de eerste keer dat sneakers in commercials worden gerelateerd aan fetishes. Zo kwam Nike in 2008 met de ‘’’’ met in de hoofdrol Nicole Scherzinger en Lebron James. En vorig jaar was Diesel taboedoorbrekend door op haar manier aan ‘’fetishvertising’’ te doen. In deze campagne worden de sneakers van topmodel Jon Kortajarena aanbeden door een oudere man (zie foto).

Seks maakt een commercial spannend. Maar de fetisj geeft deze Foot Locker commercial een extra dimensie!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in