Overslaan en naar de inhoud gaan

Forbes verweeft redactie en commercie

Forbes experimenteert met tekstadvertenties in redactionele stukken. Wie met de muis over een bepaald woord in een redactioneel stuk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee doorbreekt Forbes de ongeschreven regel dat advertenties en content gescheiden moeten blijven, schrijft Emerce. Forbes is de eerste grote uitgever die een dergelijk experiment aandurft. De verwachting is dat er een storm van protest op zal steken.

related partner content for mobile comes here

Forbes is de grootste Amserikaanse uitgever tot nu toe die in zee is gegaan met Vibrant Media voor het gebruik van zijn Intellitext product, dat adverteerders in staat stelt hyperlinks te plaatsen in redactionele stukken. Overture verzorgt de inhoud van de contekstuele advertenties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in