Geen alcoholreclame op TMF en MTV
STIVA heeft op basis van onderzoek televisiezenders TMF, MTV, Nickelodeon, FoxKids en The Box als jongerenzender aangemerkt. Uitzending…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Stichting Verantwoord Alcoholgebruik (STIVA) laat jaarlijks door bureau Intomart GfK vaststellen welke radio- en televisiezenders op basis van de kijk- en luistercijfers zijn aan te merken als jongerenzender.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Definitie van een jongerenzender volgens de Reclamecode is “een zender waarvan meer dan 25 procent van het totale kijk- en luisterpubliek bestaat uit minderjarigen.”?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoor de vaststelling van het percentage minderjarigen (mensen die jonger zijn dan 18 jaar) in het kijk- en luisterpubliek is uitgegaan van het gewogen gemiddelde van de kijk- en luistercijfers, afgezet tegen het programma-aanbod van een zender. Geen enkele radiozender wordt gekenmerkt als jongerenzender.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid