Folder Challenge Award 2011 rond Jillz


Een vakjury nomineert drie concepten op basis van originaliteit, creativiteit en maakbaarheid.
Deze drie ontwerpen worden geproduceerd, verspreid én gemeten op effectiviteit.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Jillz-folder met het hoogste bereik en grootste effectiviteit wint de Folder Challenge Award.
De DDMA Businessgroep Verspreidingen wil met deze Challenge de mogelijkheden en de kracht laten zien van huis-aan-huisdrukwerk op het gebied van vormgeving en effectiviteit.
De wedstrijd start vandaag. Inzenden kan uiterlijk tot 11 april voor 10.00 uur via de site.
De jury bestaat uit: Diana Janssen, directeur DDMA, Yme Pasma, bestuursvoorzitter DDMA Businessgroep Verspreidingen, Jolique Weelink, managing consultant bij MetrixLab, Astrid Prummel, adjunct-hoofdredacteur Adformatie, Marie-Monique van der Salm, marketingmanager Cider & Specialties Heineken, en Jaimy Dix, eigenaar Reclamebureau Jaimy Dix en winnaar van de Folder Challenge Award 2010.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid