Overslaan en naar de inhoud gaan

Folder Challenge Award 2011 rond Jillz

Heineken Nederland heeft zich met het merk Jillz als adverteerder verbonden aan de Folder Challenge Award waarmee de DDMA creatieven…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een vakjury nomineert drie concepten op basis van originaliteit, creativiteit en maakbaarheid.

related partner content for mobile comes here

Deze drie ontwerpen worden geproduceerd, verspreid én gemeten op effectiviteit.

De Jillz-folder met het hoogste bereik en grootste effectiviteit wint de Folder Challenge Award.

De DDMA Businessgroep Verspreidingen wil met deze Challenge de mogelijkheden en de kracht laten zien van huis-aan-huisdrukwerk op het gebied van vormgeving en effectiviteit.

De wedstrijd start vandaag. Inzenden kan uiterlijk tot 11 april voor 10.00 uur via de site.

De jury bestaat uit: Diana Janssen, directeur DDMA, Yme Pasma, bestuursvoorzitter DDMA Businessgroep Verspreidingen, Jolique Weelink, managing consultant bij MetrixLab, Astrid Prummel, adjunct-hoofdredacteur Adformatie, Marie-Monique van der Salm, marketingmanager Cider & Specialties Heineken, en Jaimy Dix, eigenaar Reclamebureau Jaimy Dix en winnaar van de Folder Challenge Award 2010.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in