Overslaan en naar de inhoud gaan

QR codes zelfs door Google verkeerd gebruikt

Vandaag zag ik in het Management Team magazine een advertentie van Google.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Klaarblijkelijk heeft de grootste online advertentie exploitant toch nog het klassieke papieren medium nodig om sommige doelgroepen te bereiken.

related partner content for mobile comes here

De advertentie bevatte een handige QR code waarbij je verwacht meer informatie over Google Apps mobiel geserveerd te krijgen. Deze verwachtingen komen deels uit; inderdaad krijg je meer informatie, maar zijn niet eenvoudig te lezen op een klein mobiel scherm...

Zie screenshots van printadvertentie en de mobiele website waar je na het scannen van de QR code uitkomt.

;" title="512.jpg&;">


- Posted using BlogPress from my iPhone

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in