Overslaan en naar de inhoud gaan

Maltesers steunt het goede doel met iPhone game Raise!

Red Nose Day is in Engeland een waar begrip en word ook in ons land steeds bekender. Een maal per jaar (dit jaar op 18 maart) kleurt het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Red Nose Day is in Engeland een waar begrip en word ook in ons land steeds bekender. Een maal per jaar (dit jaar op 18 maart) kleurt het hele land rood en wordt getracht om op een ludieke wijze geld voor het goede doel op te halen.

related partner content for mobile comes here

Maltesers (onderdeel van MARS) is officieel partner van Red Nose Day 2011 en gaat in Engeland per verkochte pakje Maltesers een deel aan het goede doel geven. Om dit charitatieve event extra onder de aandacht van het publiek te brengen is een iPhone game uitgebracht. De iPhone game Raise! bevat 7 levels en is gratis te downloaden.

De iPhone game is ontwikkeld door de Nederlandse studio: | mobile apps for brands

Blog by Richard Otto ©

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in