Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola en Maroon 5 maken muziek interactief

Coca-Cola en de band Maroon 5 gaan op 22 maart samen met fans in 24 uur een nieuw nummer schrijven. De productie is in handen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coca-Cola en Maroon 5 geven fans via volledig toegang tot de studio, door middel van innovatieve projectietechnologie. Fans hebben direct contact met de band en kunnen ideeën voor songteksten of composities delen. Na 24 uur is de nieuwe song klaar. Joe Belliotti, Director of Global Entertainment Marketing Coca-Cola noemt het 'Coca-Cola's meest ambitieuze en experimentele muziekproject ooit.'

related partner content for mobile comes here

The 24hr Session is onderdeel van het Coca-Cola Music-programma en wordt gemaakt door Wieden+Kennedy. Iain Tait, global interactive director: 'Coke heeft ons uitgedaagd om met een manier te komen die het mensen over de hele wereld mogelijk maakt deel te nemen aan de sessie. We hebben de kans gegrepen om social media en de recording studio te laten samenkomen. De alledaagse wereld van tieners komt hierdoor bij de ontoegankelijke muziekwereld.' Fans worden via Facebook en Twitter op de hoogte gehouden.

De productie van het interactieve real-time evenement is in handen van Nexus-duo Hellicar&Lewis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in