Coca-Cola en Maroon 5 maken muziek interactief


Coca-Cola en Maroon 5 geven fans via www.coca-cola.com/music volledig toegang tot de studio, door middel van innovatieve projectietechnologie. Fans hebben direct contact met de band en kunnen ideeën voor songteksten of composities delen. Na 24 uur is de nieuwe song klaar. Joe Belliotti, Director of Global Entertainment Marketing Coca-Cola noemt het 'Coca-Cola's meest ambitieuze en experimentele muziekproject ooit.'
The 24hr Session is onderdeel van het Coca-Cola Music-programma en wordt gemaakt door Wieden+Kennedy. Iain Tait, global interactive director: 'Coke heeft ons uitgedaagd om met een manier te komen die het mensen over de hele wereld mogelijk maakt deel te nemen aan de sessie. We hebben de kans gegrepen om social media en de recording studio te laten samenkomen. De alledaagse wereld van tieners komt hierdoor bij de ontoegankelijke muziekwereld.' Fans worden via Facebook en Twitter op de hoogte gehouden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe productie van het interactieve real-time evenement is in handen van Nexus-duo Hellicar&Lewis.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid