Bavaria wereldwijd met nieuwe uitstraling
Ruim een jaar geleden werd de nieuwe merkuitstraling al in Nederland geïntroduceerd, nu is dat wereldwijd het geval. Paradepaardje van de nieuwe uitstraling is de nieuwe fles waarin de driedimensionale driehoeksvorm tot uiting komt. Vanaf volgende week is de nieuwe fles in Nederland verkrijgbaar in een - eveneens nieuw - kartonnen krat.
Jan-Renier Swinkels van Bavaria: 'Dit is een belangrijke stap in de toekomst van ons merk Bavaria. De nieuwe uitstraling is verankerd in de geschiedenis van ons driehonderd jaar oude familiebedrijf en onderstreept onze rol als innovatieve uitdager. Daarmee bevestigen we dat Bavaria met een kwalitatief product voorop wil blijven lopen in een zeer concurrerende biermarkt.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe wereldwijde uitrol begint in de Balkan, het Verenigde Koninkrijk en Ierland. In de loop van 2011 en begin 2012 volgen landen in de zuidelijke helft van Europa, zoals Italië, Spanje en Frankrijk, maar ook Rusland en het Midden-Oosten.
Niet alleen de kratten, flesjes, blikken en glazen gaan er anders uitzien. Ook in de horeca worden taps, uithangborden en alle andere uitingen van het Bavaria merk vervangen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid