Horecabedrijf roept studenten op om recensiesites te saboteren
Het horecabedrijf wil met deze actie ingaan tegen de terreur van de anonieme recensies waar veel horecagelegenheden in Nederland last van hebben. Onder het motto ‘Vote for MANNA’ roepen eigenaren Sander Hendrix en Aïda Papilaja studenten op deel te nemen aan de tegenactie.
“Als iemand niet tevreden is, horen we dat graag zelf. Dan kunnen we daar iets aan doen. Maar als je alleen achteraf op een site en anoniem je gal wilt spuwen, help je daar niemand mee. Bovendien heeft zo’n recensiesite ook voornamelijk aantrekkingskracht op mensen die juist willen zeuren. Dat zie je bijvoorbeeld ook aan de reacties onder artikelen op de Telegraaf-site. Dat zijn vrijwel zonder uitzondering negatieve reacties. Mensen die tevreden zijn, hebben niet zo’n geldingsdrang,” aldus de Nijmeegse ondernemers tegenover Misset Horeca.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaMANNA zegt met deze actie verder te willen aantonen hoe makkelijk het is om te manipuleren op dergelijke sites. Sander Hendrix vermoedt dat de recensiesites ook worden gebruikt door vakgenoten die andermans gelegenheid een laag cijfer geven en zichzelf een hoog cijfer. (Misset Horeca)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid